AFAS Software en Living Tomorrow inspireren voortaan samen de bedrijven van de toekomst

AFAS Software en Living Tomorrow zijn een samenwerking aangegaan om bedrijven te voorzien van slimme softwareoplossingen voor de toekomst. Deze samenwerking zal zorgen voor vernieuwing op de Innovation Campus waar het onzichtbare zichtbaar gemaakt zal worden.

AFAS Software heeft de handen ineengeslagen met het innovatieplatform Living Tomorrow. Dit om bedrijven te voorzien van de meest geavanceerde softwareoplossingen en hen voor te bereiden op de uitdagingen van morgen. Het partnership werd vrijdag vastgelegd met een handtekening in het AFAS Clubhuis te Leusden, waarbij niemand minder dan Herman Van Rompuy aanwezig was om het startsein te geven.

Living Tomorrow is al jarenlang bezig met het creëren van innovatieve oplossingen op het gebied van wonen, werken, zorg en mobiliteit. Door samen te werken met AFAS Software, die bekend staat om haar focus op innovatie en duurzaamheid, kunnen ze nog meer bedrijven inspireren met hun demonstratieprojecten en testopstellingen. Yin Oei van Living Tomorrow zei hierover: "Samenwerken met AFAS Software betekent voor ons een grote stap voorwaarts. We zijn ervan overtuigd dat deze samenwerking ons de sleutel tot nieuwe inzichten en oplossingen zal bieden."

Innovatie dicht bij huis

AFAS Software directeur Machiel den Dekker voegt toe: "Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om onze klanten te helpen en te inspireren met de nieuwste softwareoplossingen. Deze samenwerking met Living Tomorrow biedt ons de mogelijkheid om onze expertise op het gebied van softwareontwikkeling en -implementatie verder te verbeteren. En als bonus kunnen we ook nog eens een bijdrage leveren aan de toekomstige leef- en werkomgeving op de Innovation Campus in Vilvoorde. Daar gaan we het onzichtbare van bedrijfsprocessen zichtbaar maken. Een win-winsituatie dus!"

Samenwerken en het delen van kennis is volgens AFAS en Living Tomorrow de sleutel tot het realiseren van innovatieve oplossingen en het voorbereiden op de uitdagingen van de toekomst. Met deze nieuwe samenwerking inspireren ze samen de bedrijven van de toekomst!